نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، راه شهدای انقلاب اسلامی را در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آیت الله دکتر «لطف اله دژکام» در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس که صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، با درود به روان پاک شهدا گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و باعث شدند تا همه ما بتوانیم اینجا جمع شویم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

او در ادامه، اقدامات کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت را در ادامه راه رزمندگان اسلام و بر اساس باورهای دینی از صدر اسلام تاکنون دانست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: در جمعه نصر، مردم ما نشان دادند که همراه و پشتیبان رهبر انقلاب هستند و در آن روز بیش از دو میلیون نفر با حضور در صف های نماز جمعه پشت رهبر ایستادند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مسیر شهدا و شهادت تا ظهور حضرت امام زمان(عج) ادامه دارد و دل های این ملت به محبت اهل بیت(ع) روشن است و مقدمات ظهور را آماده می کنند.

او همچنین از برگزارکنندگان یادواره شهدای حوزه سلامت فارس تقدیر و بر ادامه دادن مسیر شهدا به ویژه از سوی نسل جوان تاکید کرد.

یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، صبح امروز بیست و پنجم مهر 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، فرماندهی سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های شهدای حوزه سلامت فارس، در سالن های سینا و صدرا و با تقدیر از خانواده های معظم شهدای حوزه سلامت استان فارس، برگزار شد.