استاندار کرمان گفت: اهمیت پرواز کرمان - دبی در اتصال و برقراری ارتباط استان با بسیاری از فرودگاه‌ های دنیا است. 

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نشستی که به منظور بررسی و پایداری پرواز کرمان - دبی برگزار شد، عنوان کرد: اهمیت پرواز کرمان - دبی در اتصال و برقراری ارتباط استان با بسیاری از فرودگاه‌ های دنیا است.

وی همچنین پرواز کرمان- دبی را به لحاظ اقتصادی و زمانی برای مسافران دارای صرفه دانست و گفت: ضرورت این پرواز برای گردشگری هم مشخص است، ضمن اینکه ایجاد اشتغال در حوزه خدمات را به همراه دارد.

استاندار کرمان افزود: پرواز فلای دبی، علاوه بر منفعت و مزیت‌ های اقتصادی، اعتباری برای شهر است و به همین دلیل باید همراهی لازم را از سوی دستگاه‌ ها و شرکت‌ ها در استفاده از پرواز از مبدأ کرمان داشته باشیم.

نوسازی ناوگان مسافربری، اصلاح زیرساخت‌ها و تامین امکانات مورد نیاز در سالن پروازهای خارجی، تبلیغات و هماهنگی با آژانس‌های مسافری، تسهیلات مسافری از جمله موارد مورد تاکید استاندار بود.

مهدی طبیب‌ زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز گفت: همه تلاش‌ های مجموعه گردشگری و فرهنگی بر این است که کرمان مقصد گردشگری ملی و بین المللی باشد.

وی افزود: پرواز کرمان - دبی، ارتباط با ۱۵۰ فرودگاه و ۱۱۰ کشور را در دنیا برقرار کرده است و استان کرمان از هر مقصدی در لیست پروازهاست، لذا ایجاب می‌ کند که این پرواز حفظ شود، ضمن اینکه کارهای تجاری و توسعه‌ ای و گردشگری مکمل آن خواهد بود.

شایان ذکر است؛ رئیس کمیسیون سرمایه‌ گذاری و امور زیربنایی اتاق کرمان، نایب رئیس اتاق کرمان و دیگر اعضای جلسه به اقدامات لازم در راستای پایداری پرواز فلای دبی پرداختند.