استاندار کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان که به مناسبت هفته انتظامی صورت پذیرفت؛ از حضور همه جانبه فراجا در عرصه‌ های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار داشت و از حضور همه جانبه فراجا در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کرد.

وی با خداقوت به کادر انتظامی استان، به تنوع حوزه‌های ماموریتی فراجا پرداخت و گفت: گستردگی کرمان و تنوع تهدیدهای موجود از قاچاق سوخت و مواد مخدر تا ماموریت‌های معمول انتظامی در رسیدگی به قتل، نزاع، سرقت و غیره، استان را در شرایط ویژه‌ ای قرار داده است.

استاندار کرمان، ابراز داشت: بسیاری از استان‌ها با معضل قاچاق سوخت و جابجایی غیرمجاز اتباع خارجی مواجه نیستند، در صورتی که استان کرمان در این زمینه مراقبت‌ های ویژه می‌ خواهد.

فداکار تصریح کرد: علیرغم تهدیدات استان، اما امکانات نیروی انتظامی به تناسب آن رشد نکرده و ظرفیتی‌ برای آن ایجاد نشده است، اما با این وجود تمام تلاش فراجا برای تامین امنیت پایدار در استان و احساس امنیت و آرامش در جامعه به کار گرفته می‌ شود.

ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار گزارشی از اهم ماموریت‌ ها و عملکرد فرماندهی انتظامی در استان ارائه داد و گفت: جمع کثیری از همکاران ما در اجرای ماموریت‌ های خود و تامین امنیت جامعه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌ اند.

استانداری کرمان