لیگ فوتبال بزرگسالان سال ۱۴۰۳ شهرستان لامرد با قهرمانی اتحاد خره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رقابت‌های هیجان‌انگیز لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لامرد که از اول مرداد ماه با حضور ۹ تیم( وارثان لامرد، اتحاد چاهورز، ستاره سهیل، اتحاد خره، کلینیک دکتر غافری، شاهد ، ستاره جنوب دهشیخ، پیام شهرداری لامرد، ستارگان لامرد) در راستای اجلاسه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان آغاز شده بود، پس از ۳۶ مسابقه نفس‌گیر، در نیمه مهر ماه به ایستگاه پایانی رسید. این دوره از مسابقات، با تلاش و همت جوانان و تیم‌های حاضر، فضایی پرشور و رقابتی را به نمایش گذاشت که در نهایت، *تیم اتحاد خره با عملکردی درخشان، جام قهرمانی را بالای سر برد و عنوان نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد*.
*تیم شاهد لامرد نیز با بازی‌های قابل توجه خود به مقام نایب قهرمانی* رسید و *تیم کلینیک دکتر غافری جایگاه سوم را از آن خود کرد.*
به گزارش احسان صفری، مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال لامرد، در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۷ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که نشان‌دهنده سطح بالای رقابت و توانمندی تیم‌ها در زمینه بازی‌های هجومی است.
*مهدی قائدی از تیم شاهد، با بازی‌های درخشان و تاثیرگذار خود به عنوان بهترین بازیکن* این دوره انتخاب شد.
همچنین، آقایان *امین علی‌نژاد و محمدمهدی ملکی از تیم اتحاد خره* و *ابوالفضل ابراهیمی از تیم ستاره سهیل، هر کدام با به ثمر رساندن ۹ گل، مشترکاً عنوان آقای گل* و مسابقات را به دست آوردند و *وحید محمد پور برترین دروازه بان لیگ* را از آن خود کرد.
صفری افزود: درخشش جوانان و مربیان در کنار رقابت‌های تیمی این دوره از مسابقات، موجب درخشش چهره‌های جوان و تازه‌نفس نیز بود که در همین راستا از سوی کمیته فنی، *محمدمهدی شمسی از تیم کلینیک دکتر غافری به عنوان پدیده جوان مسابقات* شناخته شد و توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند. هم چنین *عباس کریمی، سرمربی جوان و پرانرژی تیم اتحاد خره نیز با هدایت هوشمندانه خود، عنوان برترین مربی* این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.
در پایان این دوره از مسابقات که با حضور پیشکسوتان فوتبال شهرستان برگزار شد از زحمات بی‌دریغ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد، جناب آقای فالی و همچنین اعضای هیات فوتبال لامرد: آقایان ابراهیم شهامت، مسعود محمدی، یعقوب زمانی، احسان صفری و حبیب فضلی، که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود زمینه‌ساز برگزاری این رقابت‌ها بودند، قدردانی به عمل آمد.

فالی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در مراسم اختتامیه گفت: این دوره از مسابقات، نشان داد که شهرستان لامرد در زمینه فوتبال سرشار از استعدادهای درخشان و جوانانی است که با انگیزه و شور فراوان به دنبال فتح قله‌های جدید در این ورزش پرطرفدار هستند. لیگ فوتبال لامرد نه تنها فضایی برای رقابت، بلکه بستری برای رشد و اعتلای ورزشکاران جوان و شکوفایی فوتبال در منطقه محسوب می‌شود. این مسابقات بدون شک نویدبخش آینده‌ای روشن برای فوتبال لامرد است، جایی که تیم‌ها و بازیکنان با اراده و تلاش بی‌پایان خود به دنبال درخشش در عرصه‌های ملی و فراملی خواهند بود.