سومین دوره از مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی ۲۰۲۰ محله در رده سنی 12 تا 15 و 15 تا 18 سال با حضور تیم هایی از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان در این خصوص گفت: این برنامه با هدف استعدادیابی و تشویق به ورزش، استفاده از ظرفیت های موجود در محله جهت توانمند سازی ، جذب نوجوانان و جوانان به خانه های هلال و احسان در محله با حضور سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برگزار می شود.

به گفته وی مسابقات در ابتدا به صورت گروهی و در مرحله بعد به صورت حذفی و با حضور ناظرین محلی، استانی و همچنین با ثبت سیستمی اطلاعات کامل بازیکنان، بازی ها، نتیجه بازی ها و نیز قرعه کشی در سامانه انجام پذیرفت.

این نقام مسئول تصریح کرد: بازی در سطح استان‌ها با حضور ارگانهای همکار (ستاد فرمان اجرایی امام(ره)،هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی،سازمان اوقاف و امور خیریه،شهرداری،بنیاد کرامت رضوی،شهرداری) برگزار گردید.

ایمانی در ادامه افزود: تیم مستعد نوجوانان الماس کویر الف هلال احمر استان یزد در رده سنی ۱۸_۱۵ با عبور از رقیبان خود از سایر نهادها به مرحله کشوری راه پیدا کرده است .

ایمانی در ادامه گفت: مسابقات کشوری از تاریخ ۱۰ مهر الی ۱۳ مهر با میزبانی استان تهران و با حضور مسئولان استانی و کشوری در اردوگاه شهید با هنر برگزار می گردد.

شایان ذکر است در این مسابقات ۱۶۰۴ نفر در قالب ۳۳۱ محله و ۳۵۲ تیم از سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۸۵ درصدی داشته است.