هزاران دانش آموز تهرانی علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)تجمع هزاران نفر از دانش آموزان شهر تهران در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و شهادت سیدالشهدای مقاومت از دقایقی پیش در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است.

علاوه بر دانش آموزان، گروه‌های مختلفی از فرهنگیان و اساتید دانشگاه در این تجمع مردمی حضور دارند.

در این تجمع بیانیه‌های مختلفی از سوی دانش‌آموزان مطرح شد که برخی از آن‌ها بدین شرح است:

به سردمداران غرب و به مدعیان حقوق بشر جهان و به مسئولان شورای امنیت اعلام می‌کنیم این اقدامات کورکورانه ذره‌ای در عزم و اراده آهنین و پولادین جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان قهرمان ایجاد نخواهد کرد.

ما مردم ایران اسلامی با خون شما پیمان می‌بندیم از پیگیری و خونخواهی جنایات شما ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد و تا پایان عمر رژیم صهیونیستی تا پایان جانمان خواهیم ایستاد.

ما دانش آموزان تهرانی با صدای رسا حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام می‌کنیم. کودکانی که در سایه ظلم و ستم اشغالگری از طبیعی‌ترین حقوق خود در زندگی محروم شدند.

از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم به وظایف خود عمل کنند و در برابر جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین بایستند.

همچنین از مردم و جوانان ایرانی می‌خواهیم به حمایت‌های خود ادامه دهند و صدای عدالت خواهی را به گوش جهانیان برسانند.

ای کودکان و نوجوانان فلسطینی شما تنها نیستید و ما در کنار شما این راه مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهیم داد.

ما دانش آموزان تهرانی با صدای رسا حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام می‌کنیم. کودکانی که در سایه ظلم و ستم اشغالگری از طبیعی‌ترین حقوق خود در زندگی محروم شدند.

در حالی که جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشری سکوت کرده‌اند ما با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در کنار کودکان فلسطینی و لبنانی خواهیم ایستاد.

همچنین اساتید فرهنگی نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند ما فرهنگیان به عنوان مدافعان انسانیت از روی مسئولیت این بیانیه را در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطینی و لبنانی صادر می‌کنیم.

مردم مظلوم فلسطین و لبنان سال‌هاست که با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم می‌کنند. خشونت‌ها و ناعدالتی‌ها زندگی میلیون‌ها انسان بی‌گناه را تحت تأثیر قرار داده است و موجب رنج و درد عمیق آنها شده است

حق هر ملت است که در آرامش زندگی کند و ما خواهان برخورداری از حقوق طبیعی اولیه در منطقه خود هستیم.

از مجامع جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم تلاش خود را برای دسترسی مردم مظلوم و مقتدر فلسطینی و لبنانی به کار بندند.