در پی وقوع حادثه پرتاب لاستیک تراک در یکی از تعمیرگاه های معدن مس سرچشمه رفسنجان، متاسفانه یک کارگر، جان باخت.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، ظهر امروز ۹ مهر ماه، در پی وقوع حادثه که در قسمت یکی از تعمیرگاه های این معدن رخ داد، بر اثر سقوط یک تایر تراک در حین بارگیری بر سر یک کارگر، مرگ وی را رقم زد.

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پیامی، ضمن تسلیت این حادثه، اعلام کرد؛ که علت این حادثه در دست بررسی است.

متن پیام بدین شرح است:

تسلیت

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم مغفور «رضا قدردانی» از کارکنان گرانقدر مجتمع که ظهر امروز دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ در پی حادثه‌ ای در تعمیرگاه معدن از دنیا رفتند، را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت می‌ گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای خانواده ارجمندشان، سلامت و شکیبایی آرزومندیم.

با ابراز تاسف به‌ خاطر این واقعه ناگوار، به اطلاع می‌رسانیم علت این حادثه توسط مراجع ذی‌ربط در حال بررسی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: پرتاب لاستیک روی یک کارگر در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان موجب فوت وی شد.

مجتبی مصباح افزود: متاسفانه حادثه پرتاب لاستیک بر روی یک کارگر در معدن مس سرچشمه، آخر وقت امروز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: پس از انجام بررسی‌ های اولیه یکی از تعمیرگاه‌های مجتمع مس با دلیل نامعلوم در حال بارگیری یک لاستیک تراک روی لیفتراک بوده که متاسفانه لاستیک رها می‌ شود و پس از اصابت به یکی از کارگران باعث مرگ این فرد می‌ شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: این نوع حادثه نادر بوده، اما جزییات آن در حال بررسی است که بزودی اطلاع رسانی می‌ شود.