مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سید حسن یک مکتب است و به برکت خون ایشان به حزب‌الله و جبهه مقاومت تکامل می‌بخشد و منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در جلسه هم اندیشی و هم افزایی رسانه‌ای در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: بابت ضایعه دردناک شهادت شهدای جبهه مقاومت از سوریه و لبنان تا غزه و به خصوص سید حسن نصرالله از این اقدامات رژیم صهیونیستی انزجار و محکومیت خود را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: جنگی که امروز به واقع پیوسته جنگ جبهه حق علیه باطل است و در سه سطح جنگ با آن مواجهه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: اول اینکه این یک جنگ شناختی، است و قطعاً بعد شناختی قوی و محکم و فراتر از جنگ نظامی است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: در بمباران جنوب لبنان چند صد نفر شهید شدند که هیچکدام از رسانه‌های استکباری و معاند به آن اشاره نمی‌کند و از آن به عملیات نظم جدید یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این جنگ شناختی باید به عملیات رسانه‌ای توجه شود، خاطرنشان کرد: امروز خط مقاومت و حماسه است نه وقت گریه و زاری و باید برای پاسخگویی آماده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: ساختار سلولی حزب الله به گونه‌ای است که جایگزین را قبل از شهادت تعریف کردند و در بحث جایگزین مشکلی ندارند و این خود ساختار حزب‌الله است.

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار کرد: اسرائیل در نهایت درماندگی به این جنایت دست می‌زند و اگر تعادل شرایط نسبی داشت این بدنامی را برای خود در سطح جهانی نمی خرید.

وی گفت: هنوز مقاومت حزب الله و غزه در هم نشکسته است و با وجود اینکه رخنه و نفوذی به کار افتاده اما توان و ظرفیت بازسازی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: سید حسن یک مکتب است و به برکت خون ایشان به حزب‌الله و جبهه مقاومت تکامل می‌بخشد و منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: در نظم جهانی تغییر ساختار و اینکه قدرت در کدام سمت است مهم و تأثیرگذار است و اینکه هر کدام سهم خود را ایفا کنند نتیجه بخش خواهد بود.

وی بیان کرد: حزب الله رزمنده زیاد دارد و نیاز به رزمنده ندارد بلکه احتیاج به حمایت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: ما برای انتقام خون شهید هنیه نیاز به تغییر در جامعه داشتیم و باید فضای جامعه برای این کار آماده می‌شد و امروز با شهادت سید مقاومت این فضا فراهم شده است.

وی اظهار کرد: باید یک جریان مردمی هم به کار گرفته شود و روحانیت اهل سنت کردستان هم خوب موضع گرفته‌اند و می‌توان از ظرفیت دانش آموزی و دانشگاهی هم بهره گرفت.