حجت الاسلام علیرضا حدائق در پیامی شهادت سید حسن نصرالله سید مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،در بخشی از این پیام آمده است:شهادت اندوه بار مجاهدِ مبارز، عالمِ عامل به حق و حقیقت، ثابت قدم وخستگی ناپذیر در مسیر تحقق وعده‌های الهی، رهبر شجاع محور مقاومت، شخصیت محبوب کشور لبنان و امت حزب الله، مورد وثوق ملت‌های قهرمان مسلمان، سر حلقه مبارزین و مجاهدین فی سبیل الله در برابر ظلم و جور زمان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، سبب تألم بسیار و درد فراوان برای امت اسلام شد.


این سید جلیل القدر و عظیم الشأن پس از عمری مجاهدت در راه حق توسط «الاشقیاء زمانه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و با پیمودن مسیر حقیقت به جریان جاودانه حیات پیوست. او سدی محکم برابر حملات یزیدان زمان بود که تنها شهادت حق زحمات ایشان برای جبهه مقاومت را ادا می‌کرد. قدر و منزلت و شخصیت ایشان در قالب کلمات قابل بیان نیست و اهمیت ایشان در جبهه مقاوت و حرکت به سمت جامعه آرمانی غیر قابل انکار و برجستگی‌های شخصیتشان بی شمار است.


شهادت این فرمانده‌ی خط مقدم مبارزه با شیطان مجسم، رژیم منحوس صهیونیستی را به محضر امام زمان عج، رهبر معظم اقلاب، امت قهرمان اسلام و ملت سرافراز و شریف لبنان و ایران و جبهه مقاومت و همه‌ی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.