مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آغاز اجرای عملیات حفاری و تجهیز ۱۹ حلقه چاه عمیق و دستی در روستاهای شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
علی محمد نادرخانی با اشاره به آغاز اجرای عملیات حفاری و تجهیز ۱۹ حلقه چاه عمیق و دستی در روستاهای شهرستان خدابنده اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب آشامیدنی در شهرستان خدابنده افوزده می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد چاه تامین آب، هشت حلقه عمیق و ۱۱ حلقه نیز بصورت دستی حفر می شود، افزود: برای اجرای این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر  ۸ هزار نفر در شهرستان خدابنده از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

نادرخانی گفت: ۸ حلقه چاه عمیق در روستاهای زرند، عینجک، مجتمع قائم، پیرمرزبان و پنبه زبان، سراب، گل تپه، قزل بلاغ و نوربهار حفاری و تجهیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای عمو کندی، آهارمشکین، قوشه کند، قیاسکندی، توزلو، دولجین، چراغ حصاری، مهرین آباد، خلیفه قشلاق، امیرلو و سهرورد نیز از جمله مناطقی هستند که چاه های دستی در آن حفر و تجهیز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با یادآوری اینکه شهرستان خدابنده با جمعیتی افزون بر ۱۸۰ هزار نفر یکی از ۸ شهرستان استان زنجان است که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، گفت: در حفاری تعداد هشت حلقه از این چاه ها از مشارکت مردمی نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/