مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: طی شش ماه نخست امسال ۲۱۵ انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان نور شناسایی و اقدامات قانونی برای آن اعمال شد.

بهزاد برارزاده در بازدید از عملیات شناسایی انشعابات غیرمجاز در شهرستان نور، با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز از نظر قانونی و شرعی جایز نیست گفت: این گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب می‌شود که براساس قانون ، خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.
او ادامه داد: استفاده از آب شرب لوله‌کشی برای مصارف خانگی، به کسب مجوز از شرکت آب و فاضلاب نیازمند است و هرگونه بهره برداری از آن بدون کسب مجوز، غیرقانونی می باشد.
برارزاده با اشاره به شناسایی ۲۱۵ انشعاب غیرمجاز آب در مناطق چمستان و ایزدشهر در شهرستان نور، طی شش ماه نخست امسال تصریح کرد: از این تعداد، پس از طی مراحل قانونی ۱۲۰ مورد منجر به قطع انشعاب و ۴۵ مورد تبدیل به انشعاب مجاز شدند و مابقی نیز در حال طی مراحل قانونی برای قطع و یا تبدیل به مجاز شدن، می باشد.
مدیرعامل آبفا مازندران از هم استانی های عزیز درخواست کرد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به خرید انشعاب آب به صورت قانونی اقدام کنند