هفته هفتم لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لامرد مزین به عطر یاد و نام شهدا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ با همکاری هیات فوتبال شهرستان، هفته هفتم مسابقات لیگ شهرستان با برنامه ویژه *هر تیم بنام یک شهید* و گرامیداشت شهداء منتسب به تیم های شرکت کننده در مسابقات در روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و بمناسبت هفته دفاع مقدس در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان برگزار گردید.


فالی رییس اداره ورزش و جوانان افزود: در این روز و در بازی اول دو تیم کلینیک دکتر غافری و ستاره سهیل سیگار به مصاف هم رفتند که تیم ستاره سهیل موفق شد تیم کلینیک دکتر غافری را شکست دهد. قبل از شروع بازی بازیکنان و عوامل تیم با اهدا گل به *شهید حبیب باقری و شهید اسد حسین زاده منتسب به تیم کلینیک دکتر غافری و شهید حسن ابراهیمی و شهید حاج عباس حیاتی منتسب به تیم ستاره سهیل سیگار* ادای احترام کردند.


فالی بیان داشت: در بازی دوم نیز که با حضور جناب سرهنگ گله داریان فرماندهی سپاه شهرستان لامرد و جناب سرهنگ رضویان فرماندهی حوزه مقاومت شهری شهید مصطفی خمینی(ره) آغاز گردید دو تیم اتحاد خره و ستاره جنوب دهشیخ به شهیدان منتسب خود *شهید حبیب کهزادی منتسب به تیم اتحاد خره و شهید مصطفی بصیری، شهید عبدالرحمن ملکی، شهید سید محمد موسوی نژاد، شهید غلامرضا حاجی زاده منتسب به تیم ستاره جنوب* دهشیخ ادای احترام کرده و سپس بازی شروع شد که در پایان تیم اتحاد خره توانست تیم ستاره جنوب را شکست دهد.


لازم به ذکر است که هفته هفتم لیگ فوتبال شهرستان در روز جمعه با بازی تیمهای اتحاد چاهورز و ستارگان لامرد و شاهد لامرد و وارثان ادامه پیدا کرد که در این بازیها تیم اتحاد چاورز و شاهد لامرد توانستند با پیروزی بازی خود را پایان بدهند.