دبیر جشنواره تئاتر مازندران از نشست با شهردار فرح آباد خبر داد وگفت: جشنواره تئاتر موجب توسعه فرهنگ عمومی و معرفی ظرفیت های شهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و ششمین دوره از جشنواره تئاتر استان مازندران، نشست هادی اصغری دبیر این دوره از جشنواره به همراه قائم مقام و مدیر اجرایی جشنواره، با شهردار فرح آباد در راستای همکاری و تعامل در برگزاری جشنواره برگزار شد.

اصغری دبیر جشنواره ضمن بیان این موضوع که جشنواره تئاتر استان ویترینی از بزرگترین رویداد تئاتر کشور یعنی جشنواره بین المللی تئاتر فجر است و از همین منظر برای هنرمندان و متولیان فرهنگ و هنر استان، یک فرصت بسیار با اهمیت قلمداد می شود، گفت: همه مدیران استانی و شهرستانی و متولیان فرهنگی و هنری استان باید کمک کنند تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا خروجی آن معرفی گروه ها و آثاری به مرکز هنرهای نمایشی به عنوان نماینده استان مازندران در جشنواره تئاتر فجر باشد.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران با تشکر از شهردار هنردوست و اهل هنر فرح آباد که نگاه و بینش بسیار خوبی به این گونه از هنرهای نمایشی دارد، افزود: یقیناً برگزاری جشنواره تئاتر موجب شور، نشاط و توسعه فرهنگ عمومی شهر خواهد شد.

وی بیان کرد: حضور هنرمندان سراسر استان در هر شهر یا شهرستانی، می تواند در معرفی بیشتر ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری، بوم گردی، صنایع دستی و اماکن تاریخی و مذهبی آن منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

در خاتمه پس از بحث و تبادل نظر توسط حاضرین، گفت و گوی مفصلی در رابطه با چگونگی تعامل و همکاری متقابل برای برگزاری جشنواره تئاتر استان مازندران صورت گرفت.