با حضور رئیس کمیته امداد کشور؛ رزمایش استانی اهداء ۴ هزار سری جهیزیه به زوج های جوان توسط شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رزمایش اهدای چهار هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش حمایت کمیته امداد استان کرمان با همکاری شرکت صنعتی و معدنی گل گهر؛ صبح امروز ۲۸ شهریور ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور در سیرجان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: در بازدیدی که از صبح امروز از مجموعه گل‌ گهر داشتم شاهد بودم که خدمات ارزشمندی در این مجموعه ارائه شده است.

بختیاری در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم استان کرمان به جهت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به محرومان تحت حمایت این نهاد گفت: این جهیزیه‌ ها امروز به میمنت هفته وحدت به نوعروسان سراسر استان اهدا می‌ شود.

وی افزود: تامین اعتبار لازم برای تهیه کالاهای اهدایی جهیزیه، از محل مسئولیت‌ های اجتماعی شرکت گل‌ گهر، کمک‌های خیران و اعتبارات کمیته امداد انجام شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر نقش عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی و تجاری، تصریح کرد: از محل مسئولیت‌ های اجتماعی، خدمات ارزشمندی در راستای محرومیت‌ زدایی و گره‌ گشایی از امور نیازمندان انجام می‌ شود.

وی اقدامات انجام شده در مجموعه گل‌گهر را یکی از مصادیق بارز عملیاتی کردن فرمایشات امامین انقلاب عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهادها و شرکت‌ ها است.

این مراسم که به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) در مجموعه گردشگری تفریحی گهر پارک برگزار گردید، با حضور رییس کمیته امداد کشور، معاون استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، امام جمعه، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، مدیرعامل گل گهر و و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و مدیران منطقه گل گهر و شرکت های تابعه برگزار شد.

شایان ذکر است؛ تعداد ۴ هزار بسته لوازم التحریر نیز در آستانه شروع سال تحصیلی جدید توسط شرکت های معدنی جهان فولاد و توسعه فولاد سیرجان نیز در کنار این رزمایش به دانش آموزان مناطق محروم استان اهدا شد.