تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دو چندان می کند خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر، به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) صبح امروز _چهارشنبه بیست و هشتم شهریور_ در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن جنایتکار به خاطر جنایت روز سه شنبه خود در لبنان تاوان سختی خواهد داد.

این بیانیه افزود: این جنایت عزم ما را برای گام برداشتن در مسیر جهاد دوچندان خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان با تسلیت به خانواده‌های شهدا و درخواست شفای عاجل از خداوند متعال برای زخمی‌های جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی از طریق منفجر کردن وسایل ارتباطی (پیجرها) در لبنان تاکید کرد: ما همانند روزهای گذشته به عملیات پشتیبانی از غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملت و حاکمیت آن ادامه خواهیم داد. این مسیر ادامه دارد و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار به خاطر کشتار روز سه شنبه علیه ملت و مجاهدان ما خواهد پرداخت.

رژیم صهیونیستی روز گذشته سه شنبه در اقدامی جنایت‌کارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان روز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ در بیانیه‌ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام «پیجر» که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند» و طی آن یک دختربچه و ۲ برادر ما کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

منابع خبری گزارش دادند که در پی این جنایت ۱۱ نفر در لبنان شهید و چهار هزار نفر دیگر زخمی شدند. وزیر بهداشت لبنان صبح امروز چهارشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که هم اکنون حدود ۳ هزار مجروح در بیمارستان‌های لبنان هستند.