تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی به مصاف الوحدات اردن می‌​رود که دو غایب در بین نفرات خود دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در اولین فصل لیگ قهرمانان آسیای دو مهمان تیم الوحدات اردن خواهد بود. شاگردان مورایس که چهار روز پیش در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران موفق به شکست یک بر صفر ملوان شدند حالا در اولین گام در سطح دوم رقابت‌های آسیایی در حالی به مصاف الوحدات می‌روند که امیدوارند با پیروزی خارج از خانه مسابقات را آغاز کنند.

در بین بازیکنان کنونی سپاهان سیاوش یزدانی که هفته‌ها پیش توسط کادر فنی در اختیار باشگاه قرار داده شده است مانند دیدارهای قبلی غایب است. کاوه رضایی نیز با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل مانند دیدار با ملوان، دیدار با الوحدات را هم از دست داده است. همچنین وضعیت آمادگی بدنی ابوبکر کامارا که در بازی با ملوان در لیست بازی حضور نداشت، مشخص نیست و باید دید مورایس از چه زمانی از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

خط دفاع سه نفره با حنانوف

مورایس که در بازی‌های اخیر سپاهان با توجه به ضعف تیمش در کناره‌های خط دفاع ترجیح داده از سیستم سه دفاعِ استفاده کند برای بازی با الوحدات نیز با همین چینش بازی را آغاز خواهد کرد. در خط دفاع سه نفره سپاهان حضور محمد امین حزباوی و وحدت حنانوف قطعی است و از بین هادی محمدی و محمد دانشگر احتمال محمدی با توجه به درخشش در بازی قبل در ترکیب خط دفاعی قرار می‌گیرد. البته اگر مورایس بخواهد به صورت چرخشی جهت حفظ آمادگی بدنی بازیکنان از آنها استفاده کند احتمال حضور محمد دانشگر در ترکیب اصلی بالا است. پیام نیازمند نیز پس از درخشش در بازی قبل مقابل ملوان سنگربان سپاهان در این بازی خواهند بود.

در انتظار تغییرات در خط میانی

در هر صورت حضور در چند جبهه باعث می‌شود مورایس در بازی‌های مختلف به صورت چرخشی از بازیکنان مختلف استفاده کند که با توجه به نفرات موجود، دست مورایس هم در این مورد باز است. سپاهان در بازی مقابل ملوان از خط هافبک چهار نفره با دابو و کریمی در مرکز و یوسفی و حردانی در کناره‌ها استفاده کرد و برای بازی با الوحدات این احتمال وجود دارد که در هر سه منطقه خط میانی تغییر انجام شود. استیون انزونزی، رضا شکاری و حسین گودرزی نفراتی هستند که احتمال جایگزین شدنشان در ترکیب اصلی بالاتر است. با این وجود به نظر می‌رسد مورایس اگر بخواهد تغییری ایجاد کند یک یا نهایتاً دو تغییر خواهد بود که در این بین احتمال حضور گودرزی به جای حردانی یا یوسفی بالا است.

خط آتش طلایی‌پوشان در شب غیبت بهترین گلزن

در روزی که کاوه رضایی، بهترین گلزن سپاهان در این فصل به دلیل مصدومیت و ابوبکر کامارا به دلیل عدم آمادگی کامل بدنی غایب بودند، مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و رضا اسدی سه مهره خط حمله سپاهان در بازی با ملوان بودند. برای بازی با الوحدات هم با توجه به نفراتی که مورایس در اختیار دارد به نظر نمی‌رسد تغییری در این چینش رخ دهد و نهایتاً احتمال دارد نفرات هجومی مثل آقایی‌پور، شکاری یا حتی کامارا در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین به زمین فرستاده شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر الوحدات اردن

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر (هادی محمدی)، وحدت حنانوف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، حسین گودرزی (صالح حردانی)، مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و رضا اسدی