رییس پلیس فتا استان کرمان اظهار داشت: چهارمین پویش سایبری "خرید امن" از ۲۴ تا ۳۱ شهریور ماه امسال در فضای مجازی و حقیقی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از پلیس فتا استان کرمان؛ سرهنگ "عمار قهاری" روز شنبه در این خصوص گفت: در راستای اجرای برنامه های پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال جاری چهارمین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن اجرایی شد.

وی؛ از برگزاری چهارمین پویش سایبری "خرید امن" از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه امسال در فضای مجازی و حقیقی خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این پویش تجربه خرید اینترنتی امن توسط کاربران فضای مجازی است.

رئیس پلیس فتا استان کرمان؛ اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این پویش، پیشگیری از آسیب‌ های ناشی از کلاهبرداری‌ های مالی در فضای مجازی به منظور ارتقای آگاهی‌ های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح خرید امن و تبادل مالی، همچنین کاهش وقوع جرائم پرتکرار و کلاهبرداری‌ های مالی خواهد بود.

سرهنگ قهاری با اشاره به تلاش مجموعه پلیس فتا برای ارتقای دانش سایبری شهروندان و کاهش جرایم اینترنتی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مواجهه با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی https://csirc.fata.gov.ir/ گزارش کنند.