دکتر مریم صابری بهبهانی جراح و متخصص زنان و زایمان (ناباروری، اختلالات کف لگن): اهواز، کیانپارس، خیابان دوم شرقی، مجتمع تشریفات، طبقه ۶، واحد ۶۰۹

دکتر مریم صابری بهبانی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است. وی دارای ۱۷ سال سابقه طبابت و پزشک متخصص رسمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است. دکتر صابری اهواز فعالیت در بیمارستان های دولتی و خصوصی شهرستان اهواز و عضو انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران را در کارنامه دارد. دکتر مریم صابری بهبهانی همچنین عضو انجمن باروری و ناباروری ایران است.

خدمات دکتر مریم صالحی بهبهانی

دکتر مریم صابری بهبهانی در خصوص مشاوره های سلامت بلوغ در دختران، سلامت جنسی در میانسالی و سالمندی فعالیت می کند. وی همچنین به بررسی و درمان مشکلات یائسگی و مراقبت های دوران یائسگی می پردازد. جراح و متخصص زنان و زایمان همچنین در ارائه مشاوره سلامت جنسی در بیماری های قلبی و عروقی نیز فعالیت دارد. یکی دیگر از مهمترین خدمات دکتر مریم صابری بهبهانی، متخصص زنان و زایمان، تعیین دلیل و درمان سقط های مکرر است. همچنین مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره، تعیین دلیل و ارائه درمان ناباروری، مشاوره قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری (بررسی رشد و سلامت جنین و...) نیز از دیگر خدمات مشاوره ای اوست.

جراح و متخصص زنان و زایمان در اهواز

کلیه جراحی های زنان (فیبرومکتومی، هیسترکتومی، سیستکتومی و...) توسط دکتر مریم صابری بهبهانی انجام می گیرد. عمل های زیبایی ناحیه تناسلی از جمله لابیاپلاستی، هودوپلاستی، تنگ کردن واژن، پرینورافی و تزریق چربی از دیگر اعمال جراحی است که دکتر بهبهانی در آن تخصص دارد. یکی دیگر از عمل های جراحی دکتر مریم صابری اهواز، تزریق فیلر به نقطه جی( G SPOT ) جهت افزایش لذت حین رابطه است.

درمان فیبرم در اهواز

از دیگر خدماتی که می توان در مطب دکتر مریم صابری بهبهانی دریافت کرد، تشخیص و درمان طبی و جراحی فیبروم، کیست های تخمدانی و غربالگری سرطان پستان است. طبابت در موضوع زایمان طبیعی، سزارین و زایمان بدون درد، درمان بیماری های عفونی زنان همچون واژینیت، سرویسیت، عفونت لگن نیز از دیگر خدمات دکتر بهبهانی متخصص زنان و زایمان است. همچنین بررسی، تشخیص و درمان بیماری های منتقله از راه جنسی از جمله تبخال تناسلی، زگیل تناسلی و...، انجام تست پاپ اسمیر و hpv typing و ارائۀ خدمات واکسن پاپیلوما ویروس انسانی (HPV) نیز قابل پیگیری است.

درمان بی اختیاری ادارای در اهواز

دکتر مریم صابری بهبهانی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های منتقل شونده از راه تماس جنسی (STIs)، بررسی و درمان اختلالات روان جنسی (واژینیسموس و...) نیز فعالیت می کند. همچنین بررسی و درمان طبی و جراحی انواع بی اختیاری ادراری و افتادگی مثانه و رحم، بررسی اختلالات قاعدگی و خونریزی های غیر طبیعی، IUD گذاری و سایر روش های جلوگیری از بارداری نیز در مطب دکتر صابری بهبهانی انجام می گیرد. نوار قلب جنین NST، کرایو تراپی (فریز) زگیل و دهانه رحم، درمان زگیل های تناسلی با روش فریز یا کرایوتراپی نیز خدمات دیگر این متخصص زنان و زایمان در اهواز است. دکتر مریم صابری بهبهانی همچنین به بررسی و درمان عفونت های لگنی، بررسی علل و درمان قاعدگی های نامنظم و خونریزی های غیر طبیعی رحم و ارائه خدمات سلامت جنسی پس از جراحی نیز می پردازد. تشخیص و درمان مشکلات و اختلالات جنسی در زنان مانند ازدواج به وصال نرسیده و همچنین اختلال دردهای لگنی نیز از خدمات درمانی دیگر دکتر صابری است.

بیمه های طرف قرارداد متخصص زنان و زایمان در اهواز

مطب دکتر مریم صابری بهبهانی بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه ایرانیان،روستایی، بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، بیمه بانک تجارت، بانک صادرات ایران، بانک سپه، بیمه بانک ملت و بیمه بانک کشاورزی را پذیرش می کند.