استاندار کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون؛ ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان افتتاح شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح چهارشنبه ۷ شهریور ماه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان و تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: در شرایط سخت حاکم بر کشور با شهادت آیت‌ الله رئیسی و همراهان ایشان، همزمان با شروع مجلس جدید، با رهنمودها و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارها به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: دو مرحله انتخابات به خوبی برگزار و کابینه دولت جدید با رای بالایی از مجلس شکل گرفت و این مسئله فرصت خوبی برای همدلی و خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرده است.

استاندار کرمان ابراز داشت: هفته دولت، هفته ارائه خدمات به مردم است. خدماتی که شاید دولت در محوریت کار بوده اما در قالب نظام جمهوری اسلامی است.

فداکار از همراهی و تعامل نهادهای امنیتی و نظامی و دستگاه قضائیه در پیشبرد اهداف، تعالی استان و کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات قدردانی و بیان کرد: نتیجه این همراهی و هم‌ افزایی، موفقیت استان و فضای مثبت است.

وی با اشاره به وحدت مسئولان استان حول محور نماینده ولی‌ فقیه؛ ادامه داد: امام جمعه‌ کرمان هیچگاه در انتصاب‌ها و یا توصیه به یک انتصاب مداخله نکردند.

استاندار کرمان با اشاره به افزایش مشارکت اقتصادی در استان و امیدواری نیروی کار تصریح کرد: افزایش سهم استان در جی‌دی‌پی کار بزرگی بود که حفظ آن بسیار مهم است.

فداکار ابراز داشت: برای تحقق یک سرمایه‌گذاری و ایجاد تولید و اشتغال، همه دستگاه‌ها و نهادها کمک می‌کنند. طی سال جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان به بهره‌ برداری رسیده است.

وی گفت: اتاق بازرگانی استان طرفیت خوبی است که رتبه برتر کشوری را دارد و مباحث و کارهای اساسی را پیش می‌برد.

گفتنی است؛ در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان از اداره کل‌ های بیمه سلامت، آموزش فنی و حرفه‌ ای، امور عشایری جنوب کرمان، شرکت گاز، ثبت احوال، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی کرمان، شرکت شهرک‌ های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، راه و شهرسازی، امور مالیاتی و انتقال خون به عنوان دستگاه‌ های برتر تقدیر شد.

همچنین ۷۰ نفر از مدیران استان که در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همایش بین‌ المللی پیرغلامان حسینی به عنوان معین شهرستان‌ ها فعالیت داشتند، مورد تجلیل قرار گرفتند.