مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع ٢١ حادثه مهار آتش‌ سوزی و امداد و نجات و نجات ۱۴ حادثه دیده در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، از وقوع ٢١ حادثه مهار آتش‌ سوزی و امداد و نجات در روز یکشنبه، ٢٢ مردادماه جاری، خبر داد و گفت: با سرعت‌ عمل و تلاش تخصصی آتش‌ نشانان، ١۴ نفر درگیر در این حوادث، نجات یافتند.

وی با بیان اینکه حوادث روز گذشته، هیچ خسارت جانی و مصدومیت جدی در پی نداشت، افزود: عموم این حوادث، شامل آتش‌ سوزی منزل، محبوس‌ شدن افراد در آسانسور و تصادف‌ بین خودروها بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اشاره به تعداد نسبتاً زیاد حوادث روز گذشته، خاطرنشان کرد: آتش‌ نشانان در تمام این موارد در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند.

بابایی، تعداد نیروهای اعزامی را برای مهار آتش‌سوزی و اجرای عملیات امداد و نجات در روز یاد شده، ۳۸ نفر برشمرد و تصریح کرد: ۲۵ دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق، در اسرع وقت به محل حوادث، اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از حادثه و حفظ نکات ایمنی، تصریح کرد: اغلب حوادث ناشی از آتش‌ سوزی، سقوط یا آسیب به بدن، قابل پیشگیری است؛ بنابراین، از شهروندان می‌ خواهیم با رعایت‌ کردن نکات ایمنی، از هر نوع حادثه احتمالی جلوگیری کنند و باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران نشوند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: شهروندان در صورت بروز حوادت با شماره «۱۲۵» سازمان آتش‌ نشانی تماس گرفته و با ارائه آدرس دقیق، تا رسیدن آتش‌ نشانان، آرامش خود را حفظ نمایند.