استاندار کرمان بمناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام دکتر محمد مهدی فداکار به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امروزه خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مهم پیشرفت و توانمندسازی جامعه، در رشد و پویایی فرهنگی، امید آفرینی، افزایش اعتماد عمومی و اشاعه فرهنگ مطالبه‌ گری پیشرو و تاثیرگذارند.

فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصتی است تا بار دیگر از خدمات خبرنگاران توانمندی که در مسیر آگاهی بخشی مجاهدت می کنند،تقدیر شود.

خبرنگاران سختکوش،‌ نیک اندیش و حرفه ای استان کرمان همواره در بحران ها و رویدادهای مهم از جمله برگزاری انتخابات، ‌حادثه سیل، مراسم و همایش های بین المللی و در عرصه های مختلف، حضوری مسئولانه و متعهدانه داشته و با همدلی، تلاش های شبانه روزی، مشارکت فعالانه و مستمر، گفتمان سازی، برجسته‌

سازی ظرفیت ها و روایت پیشرفت های استان، نقش بسزائی در اعتلای استان کرمان ایفا کرده اند.

همت بلند اصحاب فرهیخته قلم و رسانه استان در مسیر روشنگری، انعکاس دغدغه های مردم و مطالبه گری، جهاد تبیین و در نهایت پیشرفت دیار کریمان را ارج نهاده و از تلاش های موثر خبرنگاران عزیز که همواره منشاء خدمات ارزشمندی بوده‌اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم، بویژه شهدای رسانه استان کرمان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال سرافرازی، سلامتی و بهروزی برای جامعه رسانه‌ای استان کرمان را مسئلت دارم.

امید است در پرتو عنایات الهی، این قشر فرهیخته همواره در ایفای شایسته مسئولیت و رسالت عظیم خود کوشا و موفق باشند، انشاء الله.

محمدمهدی فداکار

استاندار کرمان