مدیر تجاری سازی پارک علم و فناوری استان زنجان، قرارداد نهایی واگذاری ساخت زمین ۱۵ هکتاری پارک علم و فناوری استان زنجان خبر داد.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حامد سرایی روز یکشنبه( ۱۴ مردادماه) در جریان بازدید، پروژه ۱۵ هکتاری پارک علم و فناوری استان زنجان توسط خبرنگاران در محل این پروژه عنوان کرد: این پروژه در محل عوارضی زنجان_ قزوین با مساحت ۱۵ هکتار با پیگیری های استاندار زنجان و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان  صورت گرفته است و قرارداد پروژه امروز به مرحله نهایی رسید.

وی اظهار داشت: طی برنامه ریزی ها و زمان بندی انجام شده ۱۰۹ شرکت های دانش بنیان و واحد استان بر اساس آیین نامه مربوطه، تخصیص زمین و ساخت ساز ها انجام و واگذار خواهد شد.

مدیر تجاری سازی  پارک علم و فناوری استان زنجان، ادامه داد: همچنین این پروژه ظرفیت لازم برای ۱۶ واحد کارگاه و آزمایشگاه را دارا است تا واگذاری های لازم صورت گیرد.

سرایی با بیان اینکه پس از واگذاری زمین پیگیری ها برای اخذ بودجه ها و اعتبارات لازم برای شروع پروژه انجام می‌شود، افزود: تا زمانی که بودجه و اعتبار لازم برای ساخت پروژه اخذ نشود  اعلام زمان بندی بهره برداری پروژه امکان پذیر نخواهد بود.

کارخانه نوآوری ساخت اول پارک علم و فناوری استان زنجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

در ادامه بازید خبرنگاران از پروژه های پارک علم و فناوری استان ،رحمان محرمی مدیر پروژه کارخانه نوآوری ساخت اول پارک علم و فناوری استان زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه در سال ۱۴۰۱ به پارک علم و فناوری استان زنجان جهت استقرار شرکت های نوبنیان در محل کیلومتر ۳ جاده زنجان_ تبریز واگذار شد.

وی افزود: این پروژه با زیربنای ۲ هزار متر مربع با مساحت نیم هکتار و مبلغ ۵ میلیارد تومان پیمان آغاز و اجرای پروژه به شرکت مشاوره آرمان بنای اشراق واگذار شد.

مدیر پروژه کارخانه نوآوری ساخت اول پارک علم و فناوری استان زنجان، ادامه داد: در صورت تزریق ۱۵ میلیارد دیگر این پروژه  تا اسفند ماه سال جاری اتمام و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

محرمی اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی بالای۵۰ درصدی دارد و ۱۷ شرکت دانش بنیان و فناور استان در این محل استقرار خواهند داشت.

انتهای پیام/