فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری لامرد عنوان نمود: موضوع اول ما در محلات، مسأله ای است که مردم محله با آن درگیر هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،سرهنگ گله داریان به فرماندهان پایگاه تأکید کرد: مسائل هر محله باید با تشکیل شورای محله شامل امام جماعت، معتمدین، نخبگان بسیجی و فرهیختگان محله شناسایی شود و راهکارهای حل هر مسأله متناسب با بوم آن محله در پیش گرفته شود.


وی گفت: در حل مسائل مردم باید از فرصت ها و ظرفیت‌های محلی و شهرستانی استفاده بهینه کرد و در این راه، پایگاه های مقاومت بسیج دوش به دوش مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب خواهند بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لامرد ابراز داشت: شما فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، دغدغه مندانی هستید که متعهدانه، مخلصانه، عالمانه و داوطلبانه در میدان ایستاده اید و دغدغه های مردم را دغدغه خود می‌دانید و دلسوزانه و صبورانه با مردم محله خود هستید لذا در این راه الهی باید برنامه های ما ضمن پاسخ به نیازهای نسل نوجوان و جوان امروز اثر گذارتر، جذاب تر و نوآورانه باشد و به استحکام نهاد مقدس خانواده کمک نماید.
در این دیدار، فرماندهان پایگاه های بسیج و شورای حوزه مقاومت بسیج شهری نیز نظرات و درخواست های خود را مطرح کردند.