مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در عملکرد درخشان دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت اله ابراهیم رئیسی ۳۷ هزار و ۹۷۹ مشترک بخش خانگی، خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان به مشترکین گاز استان افزوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان انقلابی ایشان در مسیر خدمت به مردم به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف بین المللی و داخلی اشاره کرد و افزود: درعملکرد درخشان دولت سیزدهم استان زنجان بی‌نصیب نماند و در طول خدمت ۳ ساله شبانه روزی این شهید بزرگوار از برکات زیادی در حوزه‌های مختلف بهره مند شد که یکی از آنها برخورداری مردم شریف و قدر شناس استان از نعمت پاک و ارزان گاز بود.

وی اظهار کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۸۹۹ مشترک در بخش خانگی، ۴ هزارو ۸۷۰ مشترک در بخش تجاری و ۲۱۰ مشترک در بخش صنعتی به مشترکین گاز استان افزوده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،خاطر نشان کرد: با پیگیریهای مسئولان استانی و هیئت محترم دولت سیزدهم جذب مشترکین در بخش خانگی ۱۰درصد، دربخش تجاری ۱۷ درصد و دربخش صنعتی نیز ۹ درصد نسبت به اشتراک پذیری دولت قبل رشد داشته است.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به توجهات ویژه دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور به رسیدگی و رفع مسائل و نیازهای محرومان و بخشهای کم برخوردار جامعه و تلاش برای توزیع عادلانه رفاه ، اذعان داشت: با توجه به توصیه‌ها و تلاش دولت در رفع محرومیت‌زدایی، ایجاد نشاط و امید در جامعه به ویژه در روستاها، گاز رسانی به روستاها و ایجاد رضایتمندی مشترکین این بخش در اولویت برنامه‌های شرکت گاز استان زنجان قرار گرفت.

وی بیان کرد: شرکت گاز زنجان در این مدت موفق شد، با گازرسانی به ۱۳۸ روستای استان،  درصد برخورداری روستاهای استان را از ۸۸.۴ درصد به ۹۵.۵ درصد برساند که گامی موثر در راستای توجهات دولت به امر محرومیت زدایی و توزیع عادلانه رفاه اجتماعی و عمومی در جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان درصدر برخورداری خانوارهای استان زنجان(شهری و روستایی) از گاز طبیعی را ۹۸.۵ درصد اعلام کرد و یاد آور شد: قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم درصد برخورداری استان در شهرها و روستاهای استان ۹۶.۲ درصد بود که با تلاشهای بی وقفه دولت و مسئولان استانی، این رقم بیش از ۲ درصد رشد داشته است.

سلیمانی نژاد در پایان از رایگان شدن گازبهای خانوارهای تحت حمایتهای بهزیستی و کمیته امداد در دولت خدمت گذار و مصوبه مجلس از سال گذشته خبر داد و افزود: طرح رایگان شدن قبوض مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی و بهبود معیشت خانوارهای تحت حمایت و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف، از دیگر خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی بود که توسط شرکت ملی گاز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/