نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان خدوم وی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا علیه السلام و خدمتگزار ملت ایران اسلامی، آیت‌الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گویم.

بی‌تردید تلاش‌ها، فعالیت‌ها و دلسوزی‌های جهادی این مرد انقلابی در تاریخ انقلاب اسلامی ما و پیش و بیش از آن در نزد خداوند متعال خواهدماند.

لازم است از همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر و به‌ویژه جناب دکتر کولیوند رئیس محترم جمعیت هلال‌احمر بابت تلاش بی‌دریغ و فداکاری دلسوزانه و فنی‌ای که در این سانحه انجام دادند و تا رسیدن به نتیجه دست از جهاد نکشیدند، تشکر و قدردانی نمایم.

بی‌تردید حرکت پیشروانه جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم توقف نخواهد یافت و به لطف خدا این انقلاب به حرکت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه خواهدپیوست.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر