به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید احمد زرهانی با اشاره به وضعیت کنونی کتب درسی سیستم آموزشی اظهار کرد: در تمامی کتب درسی دوره ابتدایی و دبیرستان به نوعی مسئله نماز مطرح است.
وی ادامه داد: ولی آنچه که در حال حاضر در سیستم آموزشی کمبود داریم برنامه های آموزشی و انگیزشی است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، با بیان اینکه در کتب درسی مسئله نماز به صورت جامد مطرح شده است، افزود: چند سال پیش پیشنهادات جدیدی به وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش توسط ستاد اقامه نماز ارائه و تقاضای بازنگری کتب درسی کرده ایم.
زرهانی با بیان اینکه جا دارد که جایگاه ستاد اقامه نماز در کتب درسی ارتقا پیدا کند، افزود: اما آنچه که بیشتر در حال حاضر به آن نیاز داریم برنامه های آموزشی و انگیزشی در خصوص نماز بوده که باید در محیط مدرسه اتفاق بیفتد.
وی تأکید کرد: مدیران، معلمان، مربیان امور تربیتی باید با زبان نسل نو دانش آموزان را تشویق و ترغیب به اقامه نماز کنند.
انتهای پیام/