بخشی از بزرگراه شمالی کرج با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)بخشی از پروژه بزرگراه شمالی کرج، صبح امروز _جمعه هفدهم آذر_ با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۴۰ درصد ترافیک درون شهری کاهش می‌یابد.

آیت‌الله رئیسی در حاشیه این برنامه، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در مسیر ارائه خدمات به شهروندان ازجمله مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه بازدید از بزرگراه شمالی که با حضور رئیس جمهور انجام شد، با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های بسیار مهم بزرگراه شمالی به طول ۷/۶ دهم از کنار گذر شمالی شهر کرج در راستای کریدور شرقی و غربی است. تاکید کرد: این کنار گذر سبب کاهش گره ترافیکی زیادی در شهر می‌شود.

وی افزود: پل b1 یکی از پل‌های بسیار بزرگی در کشور محسوب می‌شود که از کارهای خوب مهندسین ایرانی است که تا سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شهرستان مهستان (هشتگرد سابق) حدود ۳ هزار و ۴۰۰ مسکن مهر باقی مانده است که امروز حدود ۹۰۰ عدد دیگر تحویل داده شده و مابقی آن را سعی می‌کنیم تا پایان سال به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکن در حوزه بافت فرسوده و هزار و صد واحد واحد روستایی تحویل مردم می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: ۱۷۰۰ واحد عملیات اجرایی در استان آغاز و یک زمینی در کنار شهر مهستان الحاق شده که عملیات اجرایی آن نیز شروع می‌شود.