به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)، با ارائه این فناوریها شرکتهای فناوری مختلف میتوانند چت بات برای گفتگو با کاربران با کمک هوش مصنوعی راه اندازی کنند یا طراحی و عرضه تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را ممکن کنند.
پیش از این مایکروسافت و گوگل هم خدمات هوش مصنوعی را به چت بات های خود افزوده بودند تا محصولاتی مانند خدمات جستجوی ارتقا یافته ارائه دهند، اما آمازون با این نوآوری یک بازار تازه برای خدمات هوش مصنوعی طراحی کرده و قصد دارد این خدمات را از طریق بخش رایانش ابری خود به دیگر شرکتها بفروشد.
آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری یا کلود در جهان است، این خدمات را با عنوان بدراک ارائه میدهد تا صاحبان مشاغل بتوانند مدلهای هوش مصنوعی مورد نیاز خود را برای تعامل با مشتریانشان طراحی کنند و دادههای مختلف را بدین منظور به کار بگیرند.