به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار کرد: در روزهای آتی با کمک شهروندان و کارشناسان حوزه آرد و نان از واحدهای خبازی که مردم از آنها رضایت و عدم رضایت دارند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و واحدهای که مردم از آنها بیشترین رضایتمندی را دارند مورد تشویق و از واحدهای که مردم از آنها شاکی هستند علاوه بر اعمال ضوابط قانونی، مورد تنبیه مضاعف قرار خواهند گرفت.
وی افزود: بهبود کیفیت نان یکی از مطالبات اساسی مردم بوده و تمام دستگاههای متولی موظف است متناسب با مسئولیت خود در تحول در حوزه آرد و نان ورود پیدا نمایند.
مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان زنجان اظهارداشت: از همه شهروندان عزیز شهر زنجان خواهشمندیم، رضایت و عدم رضایت خود را از طریق سامانه گویای تلفنی به شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و یا با ارسال پیامک اطلاعرسانی به شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ اعلام فرمایند.
زمانی گفت: ارتقای کیفیت نان در سه بخش تولید، تجهیزاتی که استفاده میشود و نیروی انسانی تشکیل شده و از ابتدا تا انتها دستگاههای مختلف در امر بهبود کیفیت نان دخالت دارند.