به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم، استاندار قم با بیان اینکه ارزیابیهایی از نحوه خدمترسانی دستگاهها به مردم درحال انجام است، عنوان کرد: خوشبختانه در این ارزیابیها میزان رضایتمندی مردم از ثبت احوال خوب بوده است.
استاندار قم با اشاره به اینکه تمام مسئولین و مدیران در مسیر خدمترسانی به مردم قرار دارند، مطرح کرد: خدمتی که درست انجام شود برای انسان خواهد ماند و رضایتمندی مردم توشه آخرت آن مدیر و مسئول خواهد شد و این اعتقادات اولیه در تمام مسلمانان وجود دارد.
وی ادامه داد: اگرچه رضایتمندی از ثبت احوال وجود دارد ولی باید همواره تلاش ما برای ارتقا و افزایش این سطح رضایتمندی باشد.
شاهچراغی با بیان اینکه نباید ارباب رجوع در مسیرهای خدمترسانی معطلی بسیاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: بدلیل شرایط اقتصادی زندگیها برای مردم سخت شده درنتیجه نباید با پیچ و خمهای مسیر اداری این سختی را برای آنها افزایش دهیم.
وی درپایان تصریح کرد: همدلی و هماهنگی در مجموعهها میتواند در افزایش رضایتمندی مردم تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
انتهای پیام