به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر علی یزدانی با بیان اینکه طرح بررسی رضایت سنجی از خدمات اورژانس 115 از سال 1397 آغاز شده است اظهار کرد: در این طرح، نظر سنجی از مدد جویان به صورت پیامکی و تلفنی بوده و از ابتدا سال 1401 بیش از 131625 هزار پیامک برای گیرندگان خدمت ارسال شده است.
وی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده از نتایج پیامک های دریافتی، 87 درصد از گیرندگان خدمت از نحوه خدمات رسانی در ماموریت ها توسط پایگاه ها و 85 درصد از پاسخگویی کارشناسان تلفن اورژانس 115 رضایت داشتند و به طور کلی 86 درصد از گیرندگان خدمت رضایت خود را از خدمات این مرکز اعلام داشتند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این طرح برای همه افرادی که با شماره همراه با اورژانس 115 تماس می گیرند، پیامک رضایت سنجی ارسال و خدمت گیرندگان رضایت خود را در خصوص عملکرد همکاران ما فقط با ارسال عدد 1(رضایت از خدمت) عدد 2(عدم رضایت از خدمت ) به همین شماره اعلام می کنند و در موارد تماس از تلفن ثابت نیز رضایت سنجی به صورت تصادفی با تماس مستقیم کارشناسان واحد بهبود کیفیت مرکز انجام می شود.