به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، سرهنگ احمد شمس الدین نژاد، با بیان اینکه یکی از جلوه های پلیس مردم محور در حوزه جلب مشارکت های مردمی، پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق پل ارتباطی ۱۹۷ است، گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری قریب به ۲۶ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.
وی افزود: از این تعداد تماس، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ پیام قابل بهره برداری بوده و پیام های مربوطه به رده های رسیدگی کننده در سراسر استان کرمان منعکس شده و از آن طریق رسیدگی های لازم صورت گرفته است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در همین رابطه نتایج رسیدگی های انجام شده نیز به مخاطبان اطلاع رسانی شده و یا اینکه مخاطبان در همان بدو تماس شان با ۱۹۷ راهنمایی و پاسخگوهای لازم را دریافت کرده اند.
سرهنگ شمس الدین نژاد، تصریح کرد: طی این مدت در دفتر نظارت همگانی تعداد ۱۳ جلسه ارتباط مستقیم در مرکز استان با حضور فرمانده انتظامی کرمان به همراه روسای پلیس های تخصصی برگزار و ۱۲۰ جلسه نیز در سطح شهرستان های تابعه برگزار و طی این جلسات به صورت چهره به چهره به مشکلات و درخواست های بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.