سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اعزام ۲۰۰ نفر از جهادگران این دانشگاه در قالب تیم های جهادی پزشکی، عمرانی و فرهنگی به شهرستان فاریاب به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد در حاشیه بازدید از این طرح بهداشتی، درمانی گفت: خدمات این اردوی جهادی در قالب خدمات پزشکی، دندانپزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی است که توسط دانشجویان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم شهرستان فاریاب به مردم محروم این شهرستان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: این اردوی جهادی با حضور ۲۰۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی کرمان در قالب تیم های جهادی در هفت منطقه محروم شهرستان فاریاب شامل: فاریاب، مهروئیه، گلاشکرد، بلوچ آباد، حورانی، چاه زیارت و موردان انجام شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: خدمات پزشکی ارائه شده در این اردو، توسط پزشکان عمومی، متخصصان و پزشکان فوق تخصص عفونی کودکان، نوزادان، آسم وآلرژی کودکان، رشد و غدد کودکان و قلب کودکان به مردم ارائه می شود.

دکتر احمدی نژاد بیان کرد: خدمات دندانپزشکی نیز به طور گسترده و همزمان در هر هفت منطقه محروم شهرستان فاریاب توسط تیم های تخصصی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خدمات بینایی سنجی، مامایی، روانشناسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و آموزش بهداشت نیز در این اردوی جهادی ارائه می شود.