بیمارستان تریتا که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است در راستای مدیریت ارائه خدمات درمانی در چار چوب دستورالعمل اعتباربخشی به منظور ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تشخیصی و توانبخشی اهداف ذیل را دنبال می کند.
۱_ تأمین ایمنی گیرندگان خدمت و پرسنل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی
۲_ خدمت رسانی با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح ممکن به تمامی طبقات جامعه و تأمین نیازها و انتظارات گیرندگان خدمات، کارکنان و در نهایت ارتقاء سطح سلامت جامعه
۳_ ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی پرسنل با آموزش مستمر، اثربخش و مبتنی بر نیاز
۴_ استفاده بهینه از منابع انسانی، مالی، امکانات و تجهیزات در راستای افزایش کارآیی و اثربخشی و در نهایت ارتقاء سطح رضایتمندی
۵_ استقرار و اجرای کامل الگوی اعتباربخشی در راستای ارتقاء مستمر کیفیت ارائه خدمات
۶_ تلاش جهت حضور در گروه بیمارستان های ارتقاء دهنده سلامت (HPH)
۷_ حرکت به سمت استقرار کامل توریسم سلامت و ارائه خدمت بهینه به بیماران خارجی
مسئولین کلیه بخش ها و واحدها، با مسئولیت پذیری، مسیر حرکت تیم خود را در راستای اهداف و استراتژی های بیمارستان تنظیم نموده و با بازنگری دوره ای از بهبود مستمر خدمات در تمامی امور جاری اطمینان حاصل می نمایند. همچنین در اجرای استراتژی ها، با حداکثر توان علمی و رفتار شهروندی سازمانی ممتاز خود در راستای دست یابی به اهداف گام برخواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
بزرگراه همت غربی - بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان -اتوبان شهید خرازی