نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی تعطیل‌شده در استان احیا و رونق بگیرد، گفت: نظارت بر واگذاری زمین‌های شهرک‌صنعتی بیشتر و توأم با اشتغال‌زایی باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، از اعلام آمادگی برای بازدید میدانی مجدد و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد و اظهار داشت: در بازدید سال گذشته برخی از کارگاه‌ها مشکلاتی داشتند که می‌خواهیم ببینیم وضعیت کاری‌شان به کجا رسیده است.

وی با ابراز امیدواری از سال خوب و پر از رونقی برای کشور و کردستان در سال جدید  گفت: باید ضمن نظارت، زمینه صدور مجوز واحدهای تولیدی در استان تسهیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌ و واحدهای تعطیل‌شده، احیا شود، تصریح کرد: برخی‌ها سوءاستفاده و زمین‌هایی به‌نام واحد تولیدی گرفته اما از آن استفاده‌ای نکرده‌ و تبدیل به انبار کرده‌اند که می‌طلبد این مشکلات برطرف و در واگذاری‌ زمین‌های شهرک صنعتی به افراد، نظارت‌ها بیشتر و توأم با اشتغال‌زایی باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای شهرک صنعتی استان کردستان را در بازدید میدانی بعد از ماه مبارک رمضان، بررسی و منعکس خواهیم کرد، به بازگویی حدیثی از امام کاظم(ع)؛ مَنِ استَوی یَوماهُ فهُو مَغبونٌ، و مَن کانَ آخِرُ یَومَیهِ شَرَّهُما فهُو مَلعونٌ، و مَن لم یَعرِفِ الزِّیادَةَ فی نفسِهِ فهُو فی نُقصانٍ، و مَن کانَ إلی النُّقصانِ فالمَوتُ خَیرٌ لَهُ مِنَ الحیاةِ پرداخت و افزود: هر که دو روزش یکنواخت و شبیه هم باشد، ضرر کرده است و هر که امروزش بدتر از دیروزش باشد ملعون (از رحمت حق به دور) است و هر که پیشرفتی در وجود خود نبیند در کمبود به سر برد و هر که در مسیر کاستی باشد، مرگ برای او بهتر از زندگی است؛ بنابراین باید اینها در حوزه کاری مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه نباید هیچ واحدی در کردستان تعطیل شود، عنوان کرد: اگر همه ظرفیت‌های شهرک صنعتی استان کردستان مورد استفاده قرار بگیرد، یقیناً کسب و کار و رونق زیادی ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: مسئولان هر آنچه که در توان داشته در راستای خدمت به مردم انجام بدهند، کما اینکه خود ما نیز به رعایت این امر مهم اعتقاد داریم.