تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

برنامه «صبح و زندگي» که از راديو سلامت پخش مي شود امروز سیزدهم شهریور ماه به موضوع «ويژگي هاي ازدواج مناسب» مي پردازد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، سيما غفاري تهيه كننده برنامه «صبح و زندگي» که با همکاري برنامه‌سازان دو گروه بهداشت و تندرستي و سلامت اجتماعي روي آنتن راديو سلامت مي رود، درباره اين برنامه گفت: برنامه صبحگاهي «صبح و زندگي» به منظور آگاهي بخشي و اطلاع‌رساني و ارتقاي دانش مردم در حوزه سلامت توليد مي شود.

وي بيان کرد: اين برنامه در حوزه سلامت اجتماعي پخش مي‌شود و موضوعات آن بر اساس نياز دغدغه‌ شنونده‌هاي صداي دانش، نشاط و آرامش در حوزه هاي مختلف شامل محيط‌ زيست، ترافيک، قوانين مدني، روان‌شناسي اجتماعي و... انتخاب مي‌شود كه براي تنوع‌بخشي به برنامه از بخش‌هايي چون کارشناسي، گزارش، آيتم ترکيبي، ساعت عاشقي و... بهره مي گيريم.

مصطفي مصطفوي گوينده برنامه نيز درباره آن توضيح داد: برنامه صبحگاهي هر شبکه‌اي، چه تلويزيوني چه راديويي از برنامه‌هاي اصلي به شمار مي‌رود و طيف وسيعي از مخاطبان را شامل مي‌شود؛ بنابراين ما هم تلاش مي کنيم تا در اين برنامه انتقال مفاهيم و محتوا به بهترين وجه انجام شود و اين امر ميسر نمي‌شود مگر با يک تيم برنامه‌ساز قوي و پرانرژي که گوينده هم جزيي از اين گروه به حساب مي‌آيد.

وي در بيان ويژگي هاي گوينده يک برنامه صبحگاهي اظهار کرد: گوينده برنامه صبحگاهي بايد با نشاط، زباني قابل فهم و با قدرت انتقال بالا، برنامه را پيش ببرد. بنابراين بايد لحن گوينده، اقناع‌کننده ذائقه شنونده صبحگاهي باشد.

اين برنامه راديويي روزهاي شنبه تا پنجشنبه از موج اف.ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز از ساعت ۷:۱۰ تا ۸:۳۰ صبح پخش مي‌شود و امروز ـ شنبه ـ سيزدهم شهريور ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور با حضور ناصر صبحي قراملكي، مديركل دفتر برنامه ريزي ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان) به پرسشي درباره ويژگي هاي ازدواج مناسب پاسخ مي دهد.

برچسب‌ها