آخرین خبرها

تبلیغ صفحه اول بالا

بهداشت و درمان

  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدماتی درمانی است

    «تشخیص طبی» پیش شرط خدماتی درمانی است

    وزیر بهداشت در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی به جامعه آزمایشگاهیان کشور، "تشخیص طبی" را پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌های آزمایشگاهی را به مثابه یکی از درگاه‌های ورود به عرصه پیشرفت‌های دانش و فناوری پزشکی، عنوان کرد.

برگزیده استان‌ها

  • بهره برداری از پروژه مرکز تصویربرداری MRI دولتی کازرون

    فارسبهره برداری از پروژه مرکز تصویربرداری MRI دولتی کازرون

    پروژه MRI دولتی کازرون در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با تامین اعتبار خرید دستگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت و با مشارکت «سعید قناعتی» نیکوکار عرصه سلامت و به نیابت از مادر مرحوم خود بانو «صدیقه باقری نژاد»، به بهره برداری رسید.

  • همکاری‌ با ایران؛ اولویت سیاست خارجی کشور روسیه

    کرمانهمکاری‌ با ایران؛ اولویت سیاست خارجی کشور روسیه

    در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ظرفیت‌ ها و زمینه‌ های همکاری‌ تجاری، اقتصادی و گردشگری با استان کرمان مطرح شد.

  • تولید نان کامل در استان گسترش می یابد

    زنجانتولید نان کامل در استان گسترش می یابد

    رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: در حال حاضر، نان کامل در ۶ واحد نانوایی در شهر زنجان تولید می‌شود و برای گسترش و اجرای کامل این برنامه در نانوایی‌های داوطلب، تلاش می‌کنیم.

  • تامین ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح مسکن 
ملی در زنجان

    زنجانتامین ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح مسکن ملی در زنجان

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت:تاکنون برای اجرای پروژه های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (بصورت اجاره ۹۹ ساله) تامین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر می باشد.

اجتماعی

اجتماعی

اقتصادی

سیاسی

استان‌ها

علمی و فناوری