آخرین خبرها

تبلیغ صفحه اول بالا

بهداشت و درمان

برگزیده استان‌ها

  • سارق حرفه‌ای در بیجار دستگیر شد

    کردستانسارق حرفه‌ای در بیجار دستگیر شد

    فرمانده انتظامی بیجار از دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

  • کشف و معدوم سازی ۳۶۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در لامرد

    فارسکشف و معدوم سازی ۳۶۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در لامرد

    معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان لامرد، از جمع آوری ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان و معدوم سازی این مواد، خبر داد.

  • کشف ‌و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در قروه

    کردستانکشف ‌و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در قروه

    فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب در شهرستان قروه کشف و ضبط شد و ٢ متهم آثار تاریخی در این رابطه دستگیر شدند.

  • مصرف داروها در بارداری، چگونه باشد؟

    فارسمصرف داروها در بارداری، چگونه باشد؟

    بارداری دورانی خاص در زندگی یک مادر است، در طول این دوران بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارد که توجه نکردن به هر یک از آنها ممکن است طیف وسیعی از مشکلات را برای مادر، جنین و حتی خانواده به وجود آورد؛ مصرف یا عدم مصرف داروها نیز بخشی از همین بایدها و نبایدها است که در این مورد خاص، انجام مشاوره با پزشک معالج و یا دکتر داروساز ضروری و حیاتی به نظر می رسد.

اجتماعی

  • ایجاد ۳۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای در تهران

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایجاد ۳۰ هزار فضای پارک حاشیه ای گفت: تا یک ماه دیگر فضاهای پارک‌ مکانیزه‌ مشخص می‌شود.

  • جنس رانندگی در شهر با جاده متفاوت است

    سرهنگ ارزانی در خصوص تفکیک وسایل نقلیه مقصر در تصادفات نیز گفت: بیشترین وسایل نقلیه‌ای که در تصادفات جاده‌های اطراف شهر تهران (پلیس راه تهران بزرگ) نقش داشته اند به ترتیب سواری‌ها با ۵۵ درصد، کامیون‌ها با ۲۰ درصد، وانت بارها با ۱۹ درصد و موتورسیکلت‌ها با ۶ درصد بیشترین سهم را در تصادفات داشته اند.

  • توافق دوشان‌تپه تصویب شد

    طی جلسه‌ای با حضور شهردار تهران و اعضای کمیسیون ماده پنج، توافق دوشان‌تپه به تصویب رسید که حاصل آن تامین سرانه‌های خدماتی و کاهش ترافیک در محدوده شرق تهران خواهد بود.

  • توافق دوشان‌تپه تصویب شد

    توافق دوشان‌تپه تصویب شد

    طی جلسه‌ای با حضور شهردار تهران و اعضای کمیسیون ماده پنج، توافق دوشان‌تپه به تصویب رسید که حاصل آن تامین سرانه‌های خدماتی و کاهش ترافیک در محدوده شرق تهران خواهد بود.

اجتماعی

اقتصادی

سیاسی

استان‌ها

علمی و فناوری