کد خبر: 13529
۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

فرمانده انتظامي استان از کشف هفت تن و 700 کيلو انواع موادمخدر و افزايش 49درصدي کشفيات مواد افيوني طي آبان ماه امسال در سطح استان خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاري سلامت سردار "عزيزاله ملکي" ، گفت: در راستاي مقابله با سوداگران مرگ، پليس استان هرمزگان با پيگيري و اشراف کامل اطلاعاتي بر محورهاي مواصلاتي استان در آبان ماه امسال، 6 باند موادافيوني را متلاشي و 630 قاچاقچي،توزيع کننده، معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگير کرد.

وي با اشاره به توقيف 84 دستگاه خودرو و موتورسيکلت، از کشف هفت تن و 700 کيلو انواع موادمخدر در يک ماه گذشته خبر داد و گفت: از اين ميزان مواد کشف شده، پنج تن و 744 کيلو ترياک، يک تن و 641 کيلو حشيش، 308 کيلو هروئين و هفت کيلو ساير مواد بوده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزايش کشفيات داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي ،کشف جرايم و دستگيري مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون گريز گفت: با توجه به حضور و اشرافيت پليس در جاي جاي نقاط استان و افزايش ضريب هوشياري و تجارب ماموران در شناسايي و کشف جرايم، از اين پس با جديت بيشتري با مجرمان برابر قانون رفتار مي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha