کد خبر: گسترش-صنعت-توریسم-درمانی-در-حوزه-پوست-و
۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶

متخصص پوست  و مو مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران از تلاش برای جذب بیشتر بیماران خارجی و توسعه صنعت توریسم درمانی در مرکز پوست و مو این مجتمع خبر داد.


به گزارش  خبرگزاری سلامت به پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر محمد حسن ناصح، با اشاره به اهمیت بالای توریسم درمانی گفت: بخش عمده ای از بیمارانی که از کشورهای همسایه برای پیگیری روند درمان به مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران مراجعه می کنند برای دریافت خدمات تخصصی در حوزه پوست و مو است.


وی با اشاره به ظرفیت این کلینیک برای جذب بیشتر توریست درمانی، اظهار کرد: برنامه های بسیاری برای جذب بیماران خارجی انجام شده است تا بتوانیم ارتباط لازم را ایجاد کنیم و این بیماران را از سطح منطقه جذب کرده  و خدماتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به آن ها ارائه دهیم.


دکتر ناصح با اشاره به موانع موجود برای توسعه صنعت توریسم درمانی،گفت: موانع بسیاری برای جذب توریست درمانی وجود دارد که از جمله آن، برخی از خدمات نیاز به تجهیزات اختصاصی دارد و تجهیزات اختصاصی هم نیاز به سرمایه گذاری های سنگین دارد که ما برای افزایش مراجعان باید مشارکت سرمایه گذار را جلب کنیم.


کلینیک پوست و مو یکی از کلینیک های تخصصی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران است که خدمات تشخیص، درمان بیماری های پوست و مو، درمان بیماری هایی مانند  ویتیلیگو،  بیماری های قارچی و اگزمایی، آکنه و... از خدمات این کلینیک بوده و همه روزه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مراجعان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha