کد خبر: کمبودهای-طرح-تحول-نظام-سلامت-برطر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵

خبرگزاری سلامت: نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمبودهای طرح تحول نظام سلامت باید برطرف شود، گفت: نظام سلامت را باید در همه اقشار و مناطق جاری کنیم.

 

هدایت الله میرمرادزهی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری سلامت پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه بهداشت و درمان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه بهداشت و درمان لازم است مراکز دانش بنیان و پژوهشی در تولیدات دارویی متکی به تولیدات خودشان باشند و توانمندی‌های خود را برای بسیاری از کشورها به مرحله  ظهور برسانند و باید به علم و توان داخلی خود متکی باشیم.

وی در ادامه به بررسی عملکرد وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و تصریح کرد: دکتر هاشمی فردی توانمند و با برنامه است، در بحث بیمه و درمان به خوبی کمک کرد و اعتبارات خوبی را برای بخش بهداشت و درمان فراهم کرد و این سختی و سنگینی را از دوش دولت برداشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: این روند باید به همین شکل ادامه داشته باشد تا بتواند به اقشار ضعیف و نیازمند، تسهیلات ارائه کند و این امکانات باید برای سلامت مناطق محروم اختصاص یابد که این بهترین حالتی است که نصیب وزارت بهداشت و درمان خواهد شد.

وی در پایان به طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: نظام سلامت طرح و حرکت خوبی بود که انجام شد، اما کسری و کمبود هایی داشت که باید به آن توجه شود، طرح تحول نظام سلامت را باید در همه  اقشار و مناطق جاری کنیم و باید مشکلات عدیده ای که در این بخش وجود دارد حل شود، اما در مجموع نظام سلامت حرکت خوبی بود و منفعت و تبعات آن به مردم رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha