کد خبر: کاروان-سلامت-داوطلبان-هلال-احمر-به-روس
۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام کاروان سلامت به بخش کهک و روستای خورآباد قم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری سلامت  امیرحسین علیمردانی با اشاره به اعزام کاروان سلامت به روستاهای خورآباد و بخش کهک قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این کاروان به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری و مشارکت معاونت درمان هلال احمر بخشداری کهک انجام شد.
وی تصریح کرد: در این برنامه که با حضور بخشدار کهک و اعضای شورای روستا و هیات امنای مسجد انجام شد، پایش و ارائه خدمات سلامت و ویزیت و معاینه رایگان، کنترل قند و فشار خون با مشارکت معاونت درمان هلال احمر انجام شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: اهدای دو کمک جهیزیه به ارزش 40 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند که به همت اعضای خانه هلال خورآباد تهیه شده بود از دیگر برنامه های این کاروان سلامت بود.
وی با اشاره به حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در جمع مردم و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: مزار شهدای روستا در حاشیه این کاروان سلامت غبارروبی و عطر افشانی شد.

علیمردانی در پایان ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت بخشدار کهک و اضافه کرد: از آنجا که اجرای طرح کاروان سلامت و برنامه های مشابه به صورت مردمی و خودجوش است، موجب ایجاد روحیه همدلی و نشاط را در جامعه شده و حس نوع دوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری را بین مردم گسترش می‌دهد.

اهداء 12 پارتی جهیزیه به نوعروسان نیازمند
بنا براین گزارش، به مناسبت ایام الله دهه فجر و روز پرستار تعداد 12 پارتی جهیزیه توسط داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان قم به نو عروسان نیازمند اهداء شد.
علیمردانی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و روز پرستار تعداد 12 پارتی جهیزیه توسط واحد جهیزیه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به نو عروسان نیازمند استان قم اهداء کردیم.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه صد در صد هزینه های این 12 پارت جهیزیه توسط خیرین و داطلبان این جمعیت تآمین شده است گفت: هرکدام از این جهیزیه ها با مبلغ 20 میلیون ریال تهیه شده.
علیمردانی با اشاره به اینکه این جهیزیه ها با حفظ کرامت انسانی این نوعروسان به ایشان اهداء می شود افزود : از ابتدای سال جاری تعداد 70 پارتی جهیزیه به مناسبتهای گوناگون توسط واحد جهیزیه این معاونت اهداء شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha