کد خبر: چمرانترافیک-زجر-آور-شده-است-حل-ترافیک
۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه وضعیت حاکم بر خیابان های تهران به گونه ای شده است که دیگر ترافیک زحمت ایجاد نمی کند بلکه زجر آور شده است.
به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از   اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و چهاردهمین جلسه شورا که با حضور سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ توامان بود گفت: وضعیتی که این روزها بر خیابان های شهر تهران حاکم شده به گونه ای است که دیگر ترافیک زحمت ایجاد نمی کند بلکه زجر آور شده است. کافی است یک بار خودمان در این ترافیک قرار گیریم و معنای زجری که مردم می کشند را متوجه شویم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند تا ترافیک اینگونه نباشد به ویژه آنکه با کمترین بارش برف و باران مشکلات تشدید می شود.
چمران در ادامه با اشاره به حضور خودروهای با پلاک شهرستان در سطح شهر گفت: متاسفانه این خودروها از شب در تهران حضور دارند و در روز نیز به مسافر کشی می پردازند که معضلات بسیاری را متوجه پایتخت کرده است.

چمران در ادامه خاطر نشان ساخت: حل معضل ترافیک بدون همکاری مردم و دخیل کردن آنان در تصمیمات میسر نمی شود و باید این مهم نیز صورت پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha