کد خبر: پیام-معاون-درمان-سازمان-تامین-اجتماعی
۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور به ویژه پرستاران این سازمان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت  متن پیام دکترمحمدعلی همتی به شرح زیر است:

پانزدهم بهمن ماه مصادف با پنجم جمادی الاول، ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به شما پرستاران  گرامی و سختکوش، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
پرستاری هنر ترسیم لبخند بر چهره بیمار است و پرستار انسان وارسته ایست که با صبر، عشق و ایثار، با بهره‌گیری از دانش و تجربه  و عطوفت و مهربانی، بیماران را در مسیر بازیابی سلامت و تندرستی همراهی می نماید. سنگ بنای حرفه مقدس پرستاری بر پایه مهرورزی، کمک و یاری به بیماران و انسان های دردمند بنا گردیده است.
افزایش جمعیت تحت پوشش سازمان، بروز بیماری های گوناگون و نیاز به ارتقاء خدمات ارائه شده به بیمه شدگان محترم، نیاز به نظام کارآمد و مناسب جهت پیشگیری از بروز بیماریها و بهسازی سیستم مراقبت و درمان را جزء نیازهای اساسی جامعه امروز  قرار داده است. برای نیل به این هدف مهم، وجود نیروی انسانی توانمند، آگاه و همگام با دانش روز همراه با روحیه نوعدوستی و خستگی ناپذیری لازم و ضروری است.
از شما پرستاران ارجمند انتظار می رود همچون گذشته در سایه تعهد و اخلاق مداری و با تکیه بر علم و آگاهی و بکارگیری تجهیزات پیشرفته، موجبات سازمانی پویا، با نشاط و منسجم را فراهم آورده و با کسب رضایت و اعتماد بیماران ارجمند، خشنودی و رضایت حق تعالی را به دست آورید.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز خجسته، از تلاش های همه همکاران محترم در عرصه پرستاری و مراقبت از بیماران قدردانی نموده، از پروردگار متعال برای شما عزیزان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha