کد خبر: پروانه-صلاحیت-حرفه-ای-منجر-به-افزایش-رض
۳ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۴۱

مدير پرستاری دانشگاه علوم پزشكی كردستان معتقد است که با صدور پروانه صلاحيت حرفه ای، ايمنی بيماران حفظ خواهد شد و رضايتمندی از پرستاران افزايش خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاري سلامت سهيلا استيفانی ، در خصوص صدور پروانه صلاحيت حرفه اي پرستاران گفت: معتقدم كه صدور پروانه صلاحيت حرفه ای پرستاران موجب ايجاد تحول عظيمی در بحث مراقبت خواهد شد

استیفانی اظهار داشت: صدور پروانه صلاحيت حرفه اي به پرستارانی که دارای معلومات و مهارت كافی از نظر جسمي و رواني هستند باعث افزایش انگيزه آنان در امر خدمت رساني به مددجويان می شود و به همين دليل پرستاران در جامعه بيشتر و بهتر مورد قبول واقع می شوند و جايگاه مورد انتظار خود را خواهند يافت.

وی عنوان کرد:  بنابر اين علاوه بر اينكه با صدور پروانه صلاحيت حرفه اي ايمني بيماران حفظ خواهد شد حقوق آنان نيز رعايت شده و رضايتمندي از پرستاران افزايش خواهد يافت .

مدير پرستاری دانشگاه علوم پزشكي كردستان اظهار داشت: اینکه چه مرجعي متولي صدور پروانه صلاحيت حرفه اي پرستاران باشد به نظر مي رسد با توجه به لزوم ايجاد هماهنگي و وحدت رويه بين تشكل هاي پرستاری به منظور ارتقای اين حرفه پيشنهاد مي گردد صدور اين پروانه توسط دو ارگان مهم (معاونت پرستاري و نظام پرستاري ) به صورت مشترک انجام شود و در اجراي اين امر مسئوليت ها تقسيم شده و نهايت دقت و توجه در صدور پروانه به عمل آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha