کد خبر: پرستاران-نقش-مهمی-در-اجرای-طرح-تحول-سلا
۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶

استاندار قم با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور و استان قم در دولت تدبیر و امید، گفت: پرستاران نقش مهمی در اجرای صحیح این طرح ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای سازمان نظام پرستاری استان قم، با اشاره به توجه خاص شخص رئیس جمهوری و مسئولان دولت تدبیر و امید و اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور و استان قم، افزود: بخش اعظمی از بار مسئولیت به دوش پرستاران است.


وی به افزایش حجم مراجعات مردم به بیمارستان های دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و رضایتمندی مردم از اجرای این طرح را همواره یکی از دغدغه های مهم مسئولان کشور عنوان کرد. 
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت خدمت رسانی به مردم به ویژه مستضعفان، اظهار داشت: ارائه امکانات بهداشتی و درمانی همواره به عنوان یک اصل مهم از ابتدای انقلاب ذهن مسئولین ارشد نظام را به خود درگیر کرده است.


صادقی با بیان اینکه پرستاران می توانند محیط مراکز درمانی و بیمارستان ها را برای بیماران و خانواده هایشان امن کرده و آرامش و امید را در آن ها تقویت کنند، ادامه داد: خوشبختانه این مهم در استان قم به خوبی محقق شده است.


وی در ادامه به برخی از دغدغه های پرستاران از جمله امکانات رفاهی، حقوق دریافتی و آرامش روانی اشاره کرد و گفت: در راستای رفع این مسائل همه اهتمام خود را به کار می گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha