کد خبر: پخش-تبلیغات-ماهواره‌ای-با-من-خوش-می-گ
۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

تهیه کننده مجموعه «با من خوش می گذره» خبر داد که نسبت به پخش تیزرهای این مجموعه از ماهواره و همچنین توزیع قسمت اول آن از برخی سایت ها شکایت می کند.

مرتضی آتش‌زمزم تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پخش تیزرهای مجموعه «با من خوش می گذره» از شبکه های ماهواره ای بیان کرد: این کار بدون اطلاع ما بوده و هیچ علاقه ای نداریم در شبکه های ماهواره ای تبلیغی از ما باشد.

وی ادامه داد: در این شبکه حتی قسمتی کامل از مجموعه را هم به نمایش گذاشته اند و حتی بعضی سایت ها دانلود این مجموعه را برای مخاطبان فراهم کرده اند و نام آن را هم دانلود قانونی گذاشته اند.

تهیه کننده مجموعه «با من خوش می گذره» درباره این اثر توضیح داد: ما سعی کردیم قصه ای بنویسیم که کپی نباشد. خواستیم کاری نو انجام داده باشیم و به این واسطه هنرمندان به کشورهایی بروند که کمتر امکان داشته است ایرانی ها به آنجا رفت و آمد کنند و اتفاقا احترام بیشتری برای ایرانی ها قابل هستند برخلاف کشورهایی که بسیاری از ایرانی ها به آنجا می روند ولی کمتر احترام ایرانی ها حفظ می شود. قسمتی از این مجموعه در لبنان می گذرد و قرار است در آینده به کشورهایی مثل تبت و مغولستان که کمتر شناخته‌شده هستند هم برویم و از طرفی از این طریق توریست هم جذب کنیم.

وی بیان کرد: ما حتی بنا داریم کاری کنیم که هنرمندان این کشورها هم به ایران بیایند ولی مشکل اصلی این است که ساز و کاری نیست که از کار فرهنگی حمایت شود. ما از مراجع قضایی و شورای فیلتریگ انتظار داریم که ترتیب اثر دهند و فیلم های ما به راحتی برای دانلود در اختیار افراد قرار نگیرد.

آتش زمزم با اشاره به شکایت از سایت های پخش کننده مجموعه «با من خوش می گذره» و همچنین شبکه های پخش کننده تیزر آن عنوان کرد: من حتما این دو مساله را پیگیری و از آن شکایت می کنم و فکر می کنم اگر قرار است فضای فرهنگی کشور به سمت بهبود برود باید کاری انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha