رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با یادآوری ضرورت آماده کردن مردم برای پاسخگویی به حوادث، اظهار کرد: هلال احمر پاسخگویی به موقع، حرفه ای و بدون نقص را سرلوحه ماموریت های خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، مرتضی سلیمی در  همایش علمی کاربردی معاونین امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان غیور حادثه پلاسکو، گفت: اولویت امداد و نجات در کشور باید این باشد که در پاسخگویی به سوانح قوی عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه برای پاسخگویی به موقع و بی نقص، باید آمادگی خود قبل از حادثه را افزایش دهیم، عنوان کرد: سازمان امداد و نجات باید همواره به موقع، حرفه ای و درست و بی نقص در ماموریت های خود وارد عمل شود و قطعا آمادگی دائم نیروهای امدادی در تحقق این مهم نقش موثری خواهد داشت.

سلیمی افزود: بهره گیری از ظرفیت های جوانان، امدادگران و داوطلبان در زمینه های مختلف، نقش مهمی در آماده سازی مردم برای پاسخگویی در برابر حوادث خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه برنامه ها باید در قالب برنامه توسعه پنج ساله جمعیت که مورد تاکید رئیس و دبیرکل جمعیچ هلال احمر است، اجرایی شود؛ گفت: تجلی جمعیت هلال احمر در سازمان امداد و نجات است و لذا در این زمینه باید همه برنامه ها را منسجم و در قالب برنامه پنج ساله عملیاتی و محقق کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha