کد خبر: ١٩٠٠-نفر-در-نمایشگاه-قرآن-توسط-پزشکان-ر
۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۴

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خدمات پزشکی بهداشتی رایگان به بازدیدکنندگان داد و ١٩٠٠ نفر توسط پزشکان در نمایشگاه قرآن رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از ستادخبری نمایشگاه قران کریم حسین حسنی متخصص تغذیه و رژیم درمانی ، گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اختصاص غرفه ای با نام «ویزیت رایگان  پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تهران» و حضور چهار پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در نمایشگاه قرآن از ساعت١٧ تا ٢٣ خدمات پزشکی رایگان و مشاوره تغذیه ارایه داده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی رایگان در نمایشگاه قرآن دعوت شد مهمترین فعالیتی را که این گروه از دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه قرآن داشتند ارایه خدمات مشاوره ای  به سوالات تغذیه ای بازدیدکنندگان و معاینه پزشکی رایگان در ماه مبارک رمضان  بود.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور خود در نمایشگاه قرآن فعالیت های خود را با سه هدف مهم انجام داد اولین هدف ارزیابی و غربالگری بیماری ها، دومین هدف تعیین کالری و رژیم مناسب با بیماری های مختلف و سومین هدف مشاوره تغذیه و روزه داری در ماه مبارک رمضان بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha