کد خبر: وقوع-بیش-از30مورد-حادثه-آتش-سوزی-در-آذرم
۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از وقوع بیش از 30مورد آتش سوزی در سطح شهرستان طی آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، علی رزاقی در تشریح عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در ماه گذشته اظهار داشت : 37مورد حادثه آتش سوزی در سطح شهرستان طی آذرماه سالجاری به وقوع پیوسته است که با گزارش سریع شهروندان و حضور بموقع عوامل آتش نشانی عملیات امداد و نجات،اطفای حریق و ایمن سازی محل حوادث در کمترین زمان ممکن به انجام رسیده است.

وی افزود : از میان حوادث آتش سوزی اتفاق افتاده 11 مورد مربوط به واحدهای مسکونی،2مورد واحد تجاری،1 مورد اداری،2مورد صنعتی و کارگاهی،1مورد باغ و کشاورزی،7 مورد مربوط به وسائط نقلیه،و13 مورد مربوط به ضایعات بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در تشریح سایر حوادث رخ داده و اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان یادآور شد : 4مورد نجات حیوان،3مورد محبوس شدن در آسانسور،4مورد نشت آب و گاز،6مورد محبوس شدن در منزل،5مورد خارج کردن انگشتر و اجسام حلقوی و 4 مورد تصادف وسائط نقلیه از جمله حوادثی است که در آذرماه امسال اتفاق افتاده است.

رزاقی در خصوص شمار مصدومین و فوت شدگان در ماه گذشته یادآور شد : 14 نفر از شهروندان در حوادث آذرماه  سال جاری دچار مصدومیت شدند .از این تعداد8نفر مرد و 6 نفر زن بودند که با حضور عوامل امداد رسان اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیدند.متاسفانه از میان مصدومین 1نفر مرد به دلیل شدت مصدومیت فوت نمود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : رعایت نکات ایمنی توسط یکایک شهروندان مانع بروز حوادث ناگوار می شود و امیدواریم با رعایت و بکار بستن این نکات در زندگی روزمره دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha